vineri, 2 august 2013

Facebook mon amour

Prin iulie 2012 am cedat insistentelor unui tanat membru R.C.R. si am acceptat propunerea de a deschide pentru club o pagina de prezentare pe facebook. Trebuie sa-mi fac mea culpa, n-am dat atentia cuvenita proiectului si pagina a fost deschisa ca una personala. In aprilie 2013 l-am rugat sa deschida o pagina noua, pentru asociatii, ca sa construim corect si solid o pagina reprezentativa. Totul a decurs bine, cu update-uri in timp util pentru toate evenimentele organizate de club. Pana cum vreo saptamana nu  mi-am dat seama si nici colegul nu mi-a semnalat ca cineva a deschis in august 2012 o pagina falsa, un soi de clona in care alaturi de articole copiate din pagina oficiala a postat tot felul de stiri. Printre ele o serie de balarii care niciodata nu ar fi fost promovate de R.C.R. cum e de exemplu  duduia din ultimul post. Ca totul sa fie perfect ca poza de deschidere a ale o replica SSK. I-am trimis individului un mesaj rugandu-l sa inchida pagina. Cu un tupeu greu de imaginat omul m-a anuntat ca sunt "un comunistoid" de vreme ce nu vad avantajele existentei  paginii create de el si ca lipsa unei pagini oficiale e "un minus al mandatului de presedinte" (sac, de parca nu copia din pagina oficiala). Apoi mi-a tinut o lectie ref posibilitatea de a sterge pagina, operatiune care dureaza 14 zile ("cand te-ai hotarat sa-ti prezinti mecla pe facebook n-ai citit regulamentul ? "). Cui sa-i explici ca a folosit neautorizat sigla si denumirea aclubului ? Cert e ca omul a reusit sa pacaleasca chiar si cativa membri R.C.R. (e drept putini ) care au apreciat clona. Am stat si am studiat pagina si am ajuns la concluzie ca exista doua posibilitati : ori omul e diliu, si obisnuieste sa treaca frecvent batranicile strada cu forta , mai exact el chiar crede ca ne-a facut un bine, ori e cineva care voit a dorit sa sifoneze imaginea R.C.R. Am deja o banuiala pentru a doua varianta. Daca se confirma o sa iasa cu articifii !    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu