sâmbătă, 22 decembrie 2012

Automobilia intreaba Artmark raspunde


Licitatia de masini de colectie de la Mamaia a nascut numeroase comentarii prin targ umbland vorba ca s-au vandut doar 3 (trei) masini desi organizatorii au anuntat ca s-au tranzactionat toate. Cum firma a anuntat o noua licitatie in 29 mai 2013 si numerosi cititori ne-au solicitat parerea daca e o oportunitate sau nu sa participe, am solicitat un punct de vedere oficial firmei ARTMARK. Redau mai jos textele integrale. Cum nu am primit o cifra exact ci doar explicatii ramane sa trageti singuri concluziile. Iata corespondenta :


Buna ziua,
Va rog sa-mi comunicati un punct de vedere oficial al firmei ARTMARK referitor la desfasurarea licitatiei de vehicule istorice de la Mamaia. Mai exact doresc clarificari legate de anuntul facut de ARTMARK privind vanzarea la Mamaia a tuturor automobilelor istorice prezentate. Este evident ca in realitate numarul tranzactiilor incheiate a fost unul foarte mic.
In urma materialelor laudative publicate pe site si blog dupa licitatie am primit numeroase reprosuri din partea unor deponenti care reclama faptul ca au fost purtati zile in sir cu vorba dupa licitatie iar in final rezultatul a fost unul negativ. O dovada in acest sens este si recent incheiatul Bucharest Classic Car Show desfasurat la World Trade Center (2-4 noiembrie) unde un numar de trei automobile declarate vandute la Mamaia erau oferite spre vanzare de aceeeasi proprietari. 
Consider necesar ca firma Dvs sa ofere lamuriri pentru ca ar fi regretabil ca dintr-o slaba comunicare prestigiul ei sa fie efectat.

O zi buna,
Bogdan Coconoiu
www.automobilia.ro
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
buna seara dle coconoiu,

si multumim pentru interes,

da, anuntul nostru a fost corect, toate masinile s-au adjudecat;

din nefericire pentru noi, nu toate s-au achitat, cel putin nu pana astazi, avem cateva cazuri de refuz de plata, unele din contestarea atributelor masinii, altele din contestarea comisionului adaugat la pretul de adjudecare, iar una din pura razgandire

cauza ma indoiesc sa fie criza de lichiditati, cum au opinat unii avizati, cred ca mai degraba ineditul punerii in contact a necolectionarilor cu particularitatile unei masini clasice, dar vechi, post-licitatie; in piata de arta nu avem astfel de situatii, accidente se intampla, dar cantitatea lor este neglijabila; nu cred totodata ca specificul produsului atrage un public potential cumparator de onorabilitate indoielnica, desi si atare interpretare mi-a fost sugerata de avizati;

daca va intereseaza ce masuri am luat: unii adjudecatari rau-platnici au fost notificati in vederea concilierii, altii vor fi chemati in judecata; in doua cazuri, dupa negocieri de 2 luni, am renuntat la comisionul nostru, asumandu-ne pierderea, numai ca tranzactia sa se perfecteze finalmente;

daca dorim sa lamurim chestiunea oficial: nu, dimpotriva, precedentele, acolo unde este putina etica in comert, sunt periculoase, riscam sa se inteleaga ca poti adjudeca iar apoi sa amani, negociezi ori refuzi plata, ceea ce ar afecta sansele unei buna decurgere a unei viitoare licitatii de masini

toate cele bune,
alexandru baldea


Alexandru Bâldea
Managing Partner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu