miercuri, 23 iunie 2010

Veteranem Českým Rájem 2010

Radim Kříha este unul din putinii posesori de Aero 30 din Cehia cu care am reusit sa port o corespondenta. Din pacate marea majoritate, desi au dorinta de a ajuta, nu se descurca in engleza. Radim este un tip de aur, de fiecare data cand i-am adresat intrebari , am solicitat fotografii sau documentatii a fost foarte amabil si mi-a trimis zeci de materiale. Masina sa Aero 30 Roadster este din 1935 (in fotografie), daca observati fata de modelul meu exista o serie de diferente (capota motorului nu are clape ci grile de aerisire, jantele sunt pline). Intre noi s-a nascut o reala relatie de amicitie si de fiecare data cand iesim cu masinile schimbam impresii si fotografii. Astazi am primit informatia ca a participat la primul eveniment din acest an Veteranem Českým Rájem parcurgand la bordul Aero-ului sau 210 km alaturi de sotie. Dupa cum puteti observa in albumul foto al evenimentului
http://gsxrfun.rajce.idnes.cz/Veteranem_Ceskym_Rajem_Jicin_05.06.2010/# acesta s-a bucurat de o mare afluenta de vehicule istorice extrem de interesante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu