luni, 19 aprilie 2010

Permis special de circulatie

Ieri cautand prin arhiva de documente, in vederea pregatirii unei expozitii care va avea loc sambata viitoare (asupra careia am sa revin cu detalii), am dat peste un Permis Special de Circulatie emis in 7 iulie 1944. Pe langa valoarea de istorica a documentului mai exista o parte interesanta, cel putin pentru mine. Autocamionul Ford (1938) cu numarul 19659 B apartinea unui anume Artene Dumitru care locuia pe strada mea (Gilortului) scrisa evident eronat in document (Gilotrului). Ce mica e lumea, detin acest document de peste 15 ani si am ajuns de cativa ani sa locuiesc chiar pe strada celui care a detinut permisul acum 66 de ani. Stiu, va intrebati daca mai exista camionul sau macar vreo fotografie care ar putea completa povestea acestui document, sincer nu cred dar am sa verific.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu