miercuri, 29 aprilie 2009

Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2009 ( II )


Am fost, am vazut, acum incerc sa-mi revin, nu prea am cuvinte ...... Sambata 25 aprilie, in ziua rezervata presei si invitatilor, ziua jurizarii si a decernarii marelui premiu, vremea a fost superba, masinile fiind expuse in parcul hotelului Villa d'Este. Duminica 26 aprilie, ziua dedicata publicului, vremea a fost oribila, a plouat aproape tot timpul, masinile au fost transferate la Villa Erba, care are un parc mult mai mare si un pavilion expozitional in care au fost expuse masini din muzeul firmei B.M.W., coorganizatorul evenimentului, precum si o serie de prototipuri, In plus fata de prima au existat doua expozitii dedicate centenarului firmelor Bugatti si Morgan. Duminica am avut placerea sa fiu insotit de dl. Dan Cazacu, presedintele RETROMOBIL CLUB ROMANIA in perioada 1998-2004. Castigatorul marelui premiu, acordat sambata de juriul concursului, dar si al premiilor acordatr in ambele zile pe baza votului publicului a fost Alfa Romeo 8C 2900 B (in foto), automobil carosat de atelierele Touring in 1938, o situatie rar intalnita, publicul avand de cele mai multe ori gusturi diferite de cele ale juriului. Alaturi de vehiculele istorice, impartite in opt clase, la concurs a existat o categorie speciala, Concept & Prototip, dedicata studiilor actuale de design in domeniul automobilului.
Lista premiilor acordate :
Am sa revin cu detalii despre concurs, pana atunci insa va invit sa parcurgeti albumul oficial al vehiculelor participante.
Vetture d'epoca - Classe A
Vetture d'epoca - Classe B
Vetture d'epoca - Classe C
Vetture d'epoca - Classe D
Vetture d'epoca - Classe E
Vetture d'epoca - Classe F
Vetture d'epoca - Classe G
Vetture d'epoca - Classe H
Concept Cars & Prototipi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu